Uudised

Niitvälja Golfi uus välimus

Niitvälja Golf sai 2019. aasta lõpul 30-aastaseks. Nende kolmekümne aasta jooksul oleme kogunud piisavalt tarkust, kuidas edukalt üht golfikeskust majandada. Nüüdseks oleme jõudnud ikka, kus kvaliteet ja väärikus on meie keskuse sünonüümid. Seetõttu oleme otsustanud muuta ka senist Niitvälja Golfi visuaalset identiteeti veidi väärikamaks. 

Uut brändiraamatut luues, võtsime aluseks just need neli Niitvälja Golfi brändi väärtust: väärikus, kvaliteet, mängija huvid ning avatus.

Olles rahul meie senise primaarlogo olemusega, millel kujutatud puud ehk “männisalu” iseloomustab hästi meie Park-väljakut, otsustasime täiesti uue logo loomise asemel hoopis olemasolevat värskendada. Siiani hästi toiminud ning kõigile mängijatele omaseks saanud Niitvälja Golfi logo uuendamisel keskendusime eelkõige selle fondi ja värvi muutmisele.

Niitvälja Golfi logotüüp A – primaarlogo

Niitvälja Golfi logol on olemas kaks versiooni: vertikaalne logotüüp (primaarlogo) ning  horisontaalne logotüüp. Meie horisontaalne logo sai käesoleva brändiraamatu uuenduse käigus täiesti uue välimuse. Kui varasemalt olid meie kaks logo suhteliselt erineva olemusega, siis nüüd tõime Park-väljakut iseloomustava männisalu ka horisontaalsesse logosse.

Niitvälja Golfi logotüüp B

Meie uuel logol on olemas ka kolmas logotüüp A-TAG, mida kasutatakse kõigil meediapindadel. Sellel logotüübil on olemas neli erinevat versiooni, et sobituks erinevatele meediapindadele. A-TAG logo kasutamise eesmärk on see, et logo jääks silmapaistev ning selgelt visuaalselt eristuv ülejäänud kujundusest.

Niitvälja Golfi logo tunnusvärviks on valitud austust ja usaldusväärsust kandev varjunditega vask, mis on inspireeritud klubihoone fassaadil kasutatavast materjalist.

Niitvälja Golfi logo täiendvärvideks on valitud loodust, tervist ja turvatunnet sümboliseeriv tumeroheline ning harmooniat ja stabiilsust kandev pruun toon. Roheline ja pruun harmoneeruvad loodusega ning täiendavad logo tunnusvärvi. Sekundaarsed täiendvärvid on pruun, must ja hall ning kujunduse ilmestamiseks on välja valitud ka viis aktsentvärvi – heleroheline, türkiis, vaarikapunane, kuldselt beež ja kollane.

Lisaks logole, on Niitvälja Golfi visuaalse identiteedi osaks täiendgraafika, mis on tuletatud Park-väljaku 15. raja griinist.

Niitvälja Golfi uus visuaalne identiteet loodi koostöös disainer Kristjan Trambergiga, Headisu.com OÜ.